donderdag 11 oktober 2007

Reactie Quinten

Quinten zei...

Hoewel ik ook wel wil ingaan op je provocatieve stelling (Gevaarlijke bits en bytes! Hellepie! :-), hier vooralsnog enkel mijn mening over je weblog in het algemeen.

Ik vind je weblog mooi bijgehouden en goed gevuld. Je geeft goed je eigen mening over de behandelde onderwerpen. In het stukje over digitale televisie komt dit bijvoorbeeld duidelijk naar voren. Je schrijft helder, al lees ik wel heel af en toe een spelfoutje. Bij dit bericht spreek je bijvoorbeeld over 'indivudualiteit'. Persoonlijk stoor ik me hier niet erg aan, maar ik ken wel een persoon die er bijzonder slecht tegen kan. Wat me verder opvalt is dat veel berichten beginnen in de trant van "Deze week moesten we..." of "Deze week kwam...". Misschien kan je op dit punt meer variƫren. Bovenal vind ik het er echter goed uitzien. Zo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
bedankt voor de tip quinten! ik kan er wel wat mee... gooi straks alles nog een keer door de spellingscontrole;) Jou blog ziet er trouwens ook goed uit
Groetjes Sarah
edit: misschien kan je er nog wat meer illustraties door gooien!

Geen opmerkingen: